IniciProcés d’eComerç
Nosaltres et cobrim!
La satisfacció i l’èxit dels nostres clients és el que ens fa grans, de manera que cuidem el teu negoci per fer-ho possible.
Ens agrada pensar que som una extensió del teu negoci, enlloc de ser simples proveïdors sense cap connexió amb tu. La teva presència digital és la manera com el món et veu, així que treballem molt per fer que causis la millor de les impressions. El desenvolupament i suport que t’oferim per garantir-ho pot dividir-se en aquests sis passos:

Estudi de mercat i anàlisi de la competència
Objectius
  • Identificar el mercat potencial
  • Identificar el segment de mercat: geogràfic, sociològic, econòmic
  • Identificar les vies a través de les quals generar més tràfic
  • Identificar la competència i analitzar la seva trajectòria
  • Avaluar l’estratègia i l’èxit de la competència
  • Avaluar els preus de la competència
  • Avaluar les pàgines web i les operacions de la competència: tecnologia, envergadura i pes
  • Investigació en motors de carca: estudi de paraules clau (keywords) per identificar els interessos del públic
  • Drets, regles i regulacions de la propietat intel·lectual i el copyright
 

Procés d’avaluació del negoci
Estratègia
  • Competitivitat en preu
  • Competitivitat en qualitat
  • Enfoc en grups-objectiu
  • Canvi de gestió
  • Resposta a la competència
  • Estratègies de suport al client
  • Estratègies de màrqueting
Avaluació de categories i productes
  • Combinació de productes
  • Atributs dels productes
  • Marges de benefici per producte
  • Estratègies de promoció i descomptes
  • Imatges i meta informació dels productes
Avaluació operativa
  • Cicle de vendes
  • Cicle de processament de compres
  • Gestió d’inventari
  • Gestió de personal
  • Deslocalització d’operacions perifèriques
Comptabilitat
  • Integració amb els teus programes de comptabilitat actuals

Estratègia: disseny, planificació i organització del sistema
Escull els elements generals de la teva pàgina web en base a:
  • La teva estratègia
  • La complexitat del teu producte
  • Les teves operacions
  • El teu sistema comptable
Escull el branding de la teva pàgina web en base a:
  • La teva estratègia
  • L’estudi dels models òptims utilitzats pels teus competidors i al teu sector
Escull un disseny i una presentació òptims
  • Decideix en què és millor destinar els teus recursos:
    — Temps
    — Diners

Execució
  • Implementació i posada en marxa
  • Hosting
  • Passarel·les de pagament i processament de comandes

Màrqueting
  • Mitjans impresos
  • Canals associats
  • Viatjants
  • Personal de vendes
  • Màrqueting digital
  • Promocions en motors de cerca
  • Ebay, Froogle, Amazon i pàgines d’afiliació

Revisions i millores continuades
  • Informes de conversió
  • Proporció de Clics (CTR)
  • Test A/B
  • Pàgines d’aterratge
  • Campanyes de màrqueting i eMail
Negocis eComerç
Les preguntes que hauries de fer i respondre
Quins productes vols vendre per Internet? Necessiten una varietat de fabricants o categories?
Has definit clarament el teu mercat-objectiu utilitzant paràmetres com la franja d’edat, camp professional, regió i situació socioeconòmica? En cas afirmatiu, ets capaç de proporcionar aquestes dades en un briefing?
A qui veus com el teu competidor més proper, i quin negoci t’agradaria més emular? Què tens que et diferenciï de la competència, i com destacaries aquesta Avantatja Diferencial (USP) a la teva pàgina web eComerç?
Hi ha algun tipus de descomptes o ofertes promocionals que t’agradaria aplicar a la teva web?
Com t’agradaria que s’efectuessin les cerques a la teva web: amb una simple paraula clau o mitjançant una implementació més avançada?
Vols oferir a majoristes la possibilitat de crear un compte? Et plantejaries fins i tot separar els comptes de majoristes per oferir-los tarifes individualitzades?
Vols oferir descomptes per grans compres o incentius com l’enviament gratuït per a compres superiors a un preu determinat?
Vols oferir diverses opcions d’enviament, com per exemple enviament estàndard o enviament exprés, cada un amb un preu diferenciat?
Vols proporcionar algun sistema de rastreig de l’enviament online?
Amb quines eines de gestió d’inventari vols comptar? Les teves opcions inclouen destacar productes només quan estan en estoc, o la reducció automàtica de les quantitats en estoc en base a les vendes a través de la web, de manera que els productes s’ocultin automàticament quan la quantitat arribi a zero.
Quins documents vols enviar acompanyant les teves entregues (factures, cartes, comptes…)? I, vols que el sistema els generi automàticament quan rebi una comanda?
Vols permetre als teus usuaris registrar-se i obrir un compte amb el qual puguin consultar el seu historial de compres?
Necessites obtenir dades estadístiques, com el número de visitants, etc. de la pàgina web?
Vols tenir la capacitat de monitoritzar el comportament dels teus visitants a la web, registrant factors com les pàgines que visiten, els productes que afegeixen a les seves cistelles i en quin moment realitzen finalment la compra o l’abandonen?
Vols integrar la teva pàgina web amb Google Analytics per mantenir un registre de les vendes fetes a Google Adwords?
Tens un compte mercantil per vendre online? Tens alguna preferència en quant a la passarel·la de pagament?
Necessites algun element de màrqueting electrònic que et permeti enviar eMails als teus usuaris registrats en forma de newsletters, promocions, ofertes especials, etc.?
Vols oferir targetes regal o codis/cupons promocionals?
Explica'ns el teu projecte

Contacta’ns avui per a un pressupost gratuït del teu projecte. Durant un temps limitat, també oferim un disseny i un anàlisi de projecte gratuïts i sense cap compromís!