IniciProcés de Màrqueting Digital
El Nostre Recorregut
Entendre el teu negoci i el teu públic-objectiu
Entenem no només els teus productes i serveis, sinó també els teus objectius de màrqueting. Aquest és el nostre primer pas cap a la comprensió de com pots aconseguir el màxim Retorn Sobre la Inversió (ROI), concentrant-te en promocionar les teves línies de productes i serveis més profitoses mentre generes noves oportunitats de venda.
Anàlisi In Situ –determinem on es troba la teva web quant a la utilització efectiva del marc digital, contingut, meta data, visibilitat, tràfic i retro-enllaços de la teva pàgina web actual.
Anàlisi de la Competència –per arribar abans que la teva competència, necessites aprendre quines són les seves millors qualitats: com està estructurada la seva pàgina web, quina mena de contingut utilitzen, quina és la seva estratègia d’enllaços i quins elements els donen més beneficis.
Aquest és un exercici de col•laboració, el resultat del qual són unes directrius i unes actuacions clares.
Count image
Count image
Paraules clau: descobriment i estratègia
Identifiquem les paraules clau (keywords) que t’ajuden a maximitzar el teu potencial de màrqueting.
Ho fem utilitzant mots senzills, filtrant-los i mapejant-los amb sofisticades eines de rastreig, índex de mesura de l’efectivitat, d’anàlisi de la teva pàgina web actual i de rastreig de les paraules clau de la competència. En base a això, construïm una llista de paraules clau genèriques, específiques, directes, indirectes, superposades, creuades, accidentals, singulars, plurals o localitzades d’acord amb les recomanacions dels motors de cerca i l’estudi dels teus competidors.
Aquesta llista és perfeccionada després, contemplant la prioritat, viabilitat i àrees d’enfoc de les paraules clau, i optimitzada per a obtenir el màxim Retorn Sobre la Inversió (ROI).
Count image
Optimització In Situ
Portem a terme l’optimització de la teva pàgina web actual d’acord amb les recomanacions dels motors de cerca.
Optimitzar etiquetes de títol, URLs de cerca fàcil i meta-dades – la presència de paraules clau a les etiquetes de títol, els noms de les pàgines i les URLs són crucials i molt beneficioses. Les meta keywords estan perdent importància als algoritmes de posicionament, tot i que encara són crucials, ja que apareixen als resultats de cerca i poden influir sobre les Proporció de Clics (CTR).
Optimitzar el contingut de les pàgines – el contingut ric en paraules clau, que realment ajuda als visitants de la teva pàgina web, no passa desapercebut als algoritmes dels motors de cerca. Dissenyem estratègies de densitat i objectiu de paraules clau per a cada pàgina. També ens assegurem que les teves pàgines no tinguin scripts complexos, netejant el codi HTML per fer-lo més fàcilment navegable pels motors de cerca.
Optimitzar els enllaços interns i la generació del mapa web – els enllaços interns són també crucials pels algoritmes de posicionament. Nosaltres millorem els que ja tens, construïm nous enllaços interns rics en paraules clau, i reparem els que estan trencats. Els mapes web (sitemaps) faciliten alhora als motors de cerca la feina de processar i indexar la teva pàgina web.
Count image
Implementació d’enllaços
Els enllaços a la teva pàgina web des d’altres pàgines reputades funcionen de la mateixa manera que algú de confiança recomanant-te una empresa. Tots sabem que les recomanacions són la millor font per aconseguir nous clients. Els motors de cerca funcionen, en aquest aspecte, com les persones: donen gran credibilitat al fet que una pàgina web reputada estigui enllaçant la teva pàgina, sobretot si ho fa a través d’una de les teves paraules clau.
El nostre equip de màrqueting SEO construeix retro-enllaços específics cap a la teva pàgina web utilitzant les següents estratègies:
Presentació a directoris – els directoris són bones fonts d’un tipus de retro-enllaços. Normalment no estàs obligat a enllaçar el directori tu també per mantenir l’enllaç. Nosaltres llistem la teva pàgina web, amb contingut i paraules clau específiques, a una varietat de directoris i en les categories que són importants per al teu sector.
Cerca local – amb el volum d’activitat en màrqueting digital per a paraules clau genèriques creixent a passos de gegant, els resultats de cerca locals ofereixen millors oportunitats en molts casos. Presentem la teva pàgina web als directoris de cerca locals i l’enfoquem a les cerques localitzades.
Revisió de retro-enllaços del teus competidors – presentem enllaços a diverses pàgines web que tenen retro-enllaços dels teus competidors, incloent directoris, enllaços recíprocs, associacions mercantils, pàgines B2B, fòrums o blogs.
Optimització de Xarxes Socials – pensem que les xarxes socials han vingut a quedar-se. Són la cara amable del fenomen web 2.0. Nosaltres construïm els teus perfils a xarxes socials com Facebook, Twitter, Pinterest, etc. Aquest exercici implica fer créixer la teva presència a les comunitats online, blogs, webs socials, pàgines on es comparteixen fotografies i vídeos, i pàgines favorites.
Articles i comunicats de premsa – de nou, aquests són grans eines per a aconseguir retro-enllaços. Nosaltres creem, proporcionem, distribuïm i publiquem articles en una varietat de directoris.
Count image
Activitat continuada, anàlisi i monitorització
Monitoritzar el posicionament i el tràfic – revisem l’efectivitat de les tècniques d’optimització i de l’exercici de construcció d’enllaços de manera regular. Utilitzant eines d’anàlisi web, monitoritzem el tràfic, l’efectivitat de les paraules clau, les fonts de recomanació i comparem les dades actuals amb les històriques.
Millores i correccions continuades – si hi ha una caiguda del teu posicionament web, fem servir les mesures oportunes per superar-lo, i si hi ha un increment de les teves posicions basat en un paràmetre determinat, creem una estratègia per què n’obtinguis una avantatja més gran. Per aquest exercici tenim en compte aspectes com la revisió de títols i meta etiquetes, la inclusió de continguts addicionals i el canvi de les descripcions específiques dels retro-enllaços.
També oferim informes mensuals, teleconferències i reunions in situ per actualitzar contínuament el teu estatus, discutir l’efectivitat de les teves campanyes, entendre les teves àrees-objectiu per aquest mes i planificar les del següent.
Count image
Les nostres estratègies de màrqueting digital no es basen en promeses impossibles, sinó que són un apropament realista al què es pot aconseguir utilitzant pràctiques aprovades.
Explica'ns el teu projecte

Contacta’ns avui per a un pressupost gratuït del teu projecte. Durant un temps limitat, també oferim un disseny i un anàlisi de projecte gratuïts i sense cap compromís!