IniciMàrqueting eComerç Online
Màrqueting eComerç Online
L’Optimització de Motors de Cerca (SEO) en eComerç és una eina molt potent, que pot ajudar la teva página web a arribar als teus clients i a incrementar les teves vendes i la teva conversió. El nostre equip d’especialistes en SEO enfoca el seu coneixement expert i les millors pràctiques del mercat per a assegurar que estàs invertint al lloc adequat.
Camps per a paraules clau de producte en SEO
Associa paraules clau úniques a productes que cobreixen un gran ventall de possibilitats
Paraules clau singulars i plurals
Fixa els teus objectius amb paraules clau singulars i plurals per als teus productes
Etiquetes i meta-etiquetes de títol úniques
Etiquetes optimitzades per millorar els teus CTR (Percentatges de Cliqueig)
Enllaços interns
Crea enllaços interns basats en temàtiques amb l’ajuda de paraules clau riques en etiquetes d’ancoratge
Etiquetatge de productes
Motors d’etiquetatge per crear etiquetes de producte úniques i suggerides pels propis clients
Cerca interna a la pàgina web
Revisió de la usabilitat i efectivitat de la cerca a la pàgina
Paraules clau llargues i pàgines
Anàlisi de les paraules clau actuals que porten tràfic a la pàgina web en un cert període de temps, comparades amb les pàgines que estan indexades, i treball per augmentar la llista de paraules clau llargues
Campanyes a les Xarxes Socials
Campanyes per a la construcció de la imatge de marca i la interacció amb els clients a través de plataformes socials
Optimització de la descripció de productes
Optimitza les descripcions dels teus productes per què no siguin una copia exacta de les que donen els fabricants. Això et donarà l’oportunitat de tenir un contingut únic que et distingeixi dels teus competidors
URLs de categoria / producte fàcilment navegables (SEO)
Optimitza les URLs de les teves categories i productes per facilitar les cerques genèriques
Crítica de productes
Permet que els teus clients generin contingut únic amb les seves crítiques i opinions sobre els teus productes
Feeds RSS
Integració de feeds RSS per a productes, categories, notícies…
Etiquetes alternatives per a imatges
Inclou el nom de la marca, el producte i la categoria a la imatge
Pàgines d’aterratge
Crea pàgines d’aterratge riques en contingut i enfocades a la conversió
Optimitza els noms dels botons
Revisió dels noms de tots els botons i enllaços, i optimització d’aquests en relació a la rellevància dels productes i les categories
Màrqueting per eMail / auto-resposta
Automatització de vendes i optimització dels processos de màrqueting per eMail
Explica'ns el teu projecte

Contacta’ns avui per a un pressupost gratuït del teu projecte. Durant un temps limitat, també oferim un disseny i un anàlisi de projecte gratuïts i sense cap compromís!